Polgármesteri Hivatal
Elérhetősége:
- levelezési címe:
2767 Tápiógyörgye, Szent István tér 1.
- telefonszámok:
központ: (53) 383-001
E-mail: tapio@t-online.hu
A Polgármesteri Hivatal nyitva tartása az alábbiak szerint módosul:
FIGYELEM!!
2022. november 19. napjától a Polgármesteri Hivatalban személyes ügyfélfogadásra csak hétfő-kedd-szerdai napokon, 8:00-12:00 és 13:00-16:00 óra között van lehetőség!
Az önkormányzat valamennyi dolgozója számára (közalkalmazott, köztisztviselő, közfoglalkoztatott) munkajogi ügyek intézése:
- hétfőn 14 - 16 óra között Batu Andreánál
Lakcím ki- és bejelentés:
- Pest Megyei Kormányhivatal Nagykátai Járási hivatal Kormányablak. 2760 Nagykáta Dózsa Gy. út 3.
- Sebestyén Gabriella ügyintézőnél, a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási idejében
Pénztári ki- és befizetés:
hétfő: 13 - 15 óra
kedd: 13 - 15 óra
szerda: 8 - 12 óra
csütörtök: zárva
péntek: zárva
Hatósági ügyintézés (adóigazgatás, kereskedelem, vendéglátás, építésigazgatás, földárverési hirdetmények, birtokvédelem, hagyatéki ügyintézés, egyéb panaszbejelentés)
hétfő: 8 - 12, 13 - 16
kedd: 8 - 12, 13 - 16
szerda: 8 - 12, 13 - 16
csütörtök: nincs ügyfélfogadás
péntek: nincs ügyfélfogadás
ANYAKÖNYVI ÜGYEK INTÉZÉSE (KIVONAT KIÁLLÍTÁS, APAI ELISMERŐ NYILATKOZAT, NÉVVÁLTOZTATÁS ÉS NÉV MÓDOSÍTÁSI ELJÁRÁSOK stb.) KIZÁRÓLAG KEDD ÉS SZERDAI NAPOKON, 9:00 - 12:00 KÖZÖTT lehetséges!
Felhívjuk az ügyfelek figyelmét, hogy anyakönyvi kivonatok kiállítására AZONNAL illetve AZNAP nincs lehetőség! Az anyakönyvi kivonat kiállítására a jogszabályban meghatározott ügyintézési határidő 8 nap.
A segélykérelmeket a Családsegítő és Gyermekjóléti Szolgálatnál kell benyújtani.
Polgármesteri ügyfélfogadás: a hivatal nyitva tartási idején belül a titkárságon előre jelzett időpontban.
Az intézmény alaptevékenysége:
Az önkormányzat működésével, valamint az államigazgatási ügyek döntésre való előkészítésével, döntésmeghozatalával, végrehajtásával kapcsolatos feladatok ellátása.
A Hivatal a jegyző által elkészített és a polgármester által jóváhagyott ügyrend szerint működik, amely a hivatal feladatait, valamint belső szervezeti egységének és a dolgozók közötti munkamegosztást tartalmazza.
Az intézmény gazdálkodási jogköre:
Önálló költségvetési szerv
Éves költségvetésében meghatározott előirányzata erejéig kötelezettségvállalási jogkörrel rendelkezik. Működéséhez szükséges forrásokat Tápiógyörgye Községi Önkormányzat Képviselő-testülete biztosítja.
Az intézmény szakmai tekintetben önálló.
A hivatal belső tagozódását a Képviselő-testület által jóváhagyott SZMSZ szabályozza.
Az önkormányzati törvény értelmében a hivatalt a polgármester irányításával a jegyző vezeti.
Szerkezeti felépítése.
Az önkormányzat képviselő-testülete 1998-ban alkotta meg a Szervezeti és Működési Szabályzatát, amely a polgármesteri hivatal belső felépítését szabályozza.
A hivatali szervezet létszám alakulására az alábbi tényezők gyakorolnak hatást:
- a település lakosságának száma, demográfiai összetétele, munkanélküliek, időskorúak, tanköteles korúak aránya, ehhez kapcsolódó önkormányzati feladat és hatáskörök,
- a település jellege,
- az önkormányzat költségvetésének nagysága, intézményeinek száma,
- ügyforgalom, önkormányzati és államigazgatási ügyek nagyságrendje, ügycsoportonkénti megoszlása.
polgármester
Petró Katalin
jegyző
Petró Katalin
jegyzői referens (önkormányzati előterjesztések, határozatok, önkormányzati szerződések, titkárság, anyakönyvvezetés)
Tóthné Theisz Kitti
pénzügyi vezetőtanácsos (önkormányzat és intézményeinek gazdálkodása, tervezés, beszámolás, ellenőrzés)
Lovasné Kremniczky Anikó
pénzügyi vezető főtanácsos (ASP szakrendszer számlázás, könyvelés)
Megyesné Szabó Erika
pénzügyi főelőadó (pénztáros)
munkaügyi vezetőfőtanácsos (önkormányzati dolgozók és a közfoglalkoztatással kapcsolatos munkaügyek)
Balogh Sándorné
adóügyi előadó (helyi adók, adó-és értékbizonyítvány)
Gál Szilvia
előadó (hirdetmények, méhészet, földhivatali nyilvántartás, csatornázással kapcsolatos végrehajtás)
Sebestyén Gabriella
igazgatási vezető főtanácsos (szociális ügyek, lakcím ki- és bejelentés, hagyatéki ügyek)
Serfőző-Szabó Henrietta
családsegítő munkatárs (család-és gyermekjóléti ügyek)
Nagyné Bíró Adrienn
GAMESZ Nonprofit Kft. ügyvezető (Településüzemeltetés, Kastély Strand és Ifjúsági Tábor, hulladéklerakó telep, temető nyilvántartás, környezetvédelem, önkormányzati gépjárművek, buszok bérlése, intézményi karbantartások)
Személyi feltételek:
A Polgármesteri Hivatalban valamennyi álláshely betöltött. Egyes ügycsoportokban viszonylag kevés számú ügy keletkezik éves szinten. Ez szükségessé teszi, hogy az ügyintézők több ügycsoportban jelentkező feladatot lássanak el.
Tárgyi feltételek:
A Polgármesteri Hivatal épülete adott. Az elmúlt években belső átalakítást végeztünk el az épületen. Az átalakítás lehetővé tette, hogy mindenki megfelelő munkakörülmények között tudjon dolgozni.
Továbbra is gond, hogy nincs hely kisebb tárgyalások, rendezvények lebonyolítására, de ezt a problémát a jelenlegi épületben nem lehet megoldani.
Számítógépek beszerzésével mindenki részére adott a modern munkavégzés lehetősége.
A Polgármesteri Hivatal működéséhez szükséges jogi keretek:
Az önkormányzat megalkotta azokat a helyi rendeleteket, amelyeket magasabb szintű jogszabályok előírnak, s amelyek a mindennapi munkavégzéshez szükségesek.
Belső szabályzataink elkészültek.
Dolgozóink részére a különböző szakmai közlönyöket biztosítjuk. Új jogszabályok értelmezése céljából rendezendő tanfolyamokon, értekezleteken folyamatosan részt veszünk.
A Polgármesteri Hivatal érvényes Számviteli Politikája és Számlarendje IDE KATTINTVA tölthető le.